Call Center Цілодобовий: +38 (0629) 48 48 00, +38 (067) 400 10 20

Новина/Повідомлення

Заміна лампочки в під’їзді: хто повинен робити?

  • 21.05.2019

Нікого не здивуєш темрявою на сходових клітинах і відсутністю або поломкою освітлювальних приладів в під’їздах. Особливо така проблема стає актуальною в зимовий період, коли навіть вдень не завжди достатньо світла. Важливо знати, як можна боротися з подібними проблемами і куди звертатися.

Багато громадян просто не замислюються про те, хто повинен міняти лампочки в під’їзді.

Вони прагнуть налагодити побут, в тому числі у своїх під’їздах. Але при цьому мешканці багатоповерхових будинків часто не бажають витрачати велику кількість часу на боротьбу з керуючими компаніями. Тому вони просто змінюють лампочки самостійно або вставляють, коли їх немає. Іноді це роблять жителі лише однієї квартири, іноді сусіди домовляються і змінюють лампочки по черзі.

У будь-якому випадку такі дії не обгрунтовані. Не варто забувати, що квартиронаймачі щомісяця, при оплаті рахунків за комунальні послуги, вносять кошти на утримання спільного майна.

В рамках цієї послуги керуюча компанія або ОСББ зобов’язані:

-проводити періодичні планові огляди і усувати дрібні неполадки в освітленні (в тому числі, здійснювати заміну перегорілих лампочок);
-усувати дрібні несправності електротехнічних приладів;
-технічні несправності проводки;
-несплата боргу за послугу з управління, в яку закладено відшкодування послуги з енергопостачання місць загального користування.

Куди звертатися, якщо не горить світло в під’їзді?

Пошук та усунення несправностей в освітленні – справа керуючих компаній і ОСББ.

Тому при відсутності світла на сходових клітинах слід сміливо телефонувати в ці організації.

Заявку на проведення ремонтних робіт мешканці можуть подати за телефоном, або особисто у центрі обслуговування клієнтів.

Багато хто не знає, де знайти номер, за яким слід дзвонити, коли немає світла в під’їзді. Зазвичай, на комунальних квитанціях зазначені телефон диспетчера або аварійної служби. Крім того, така інформація може бути розміщена на стендах в під’їзді.

Керуючі компанії реагують на скарги мешканців швидше, ніж КК, адже мають власні аварійні служби. У будь-якому випадку, в день надходження заявки вона повинна бути розглянута. На наступний день організація, куди було направлено прохання про усунення несправностей освітлення, зобов’язана вжити заходи з метою її усунення.

Бувають випадки, коли в результаті огляду електриками з’ясовується, що вирішити проблему оперативно немає можливості. Це можливо за деяких причин: відсутність необхідних деталей, необхідність проведення тривалого і складного ремонту.

У таких ситуаціях про хід усунення неполадок КК або ОСББ зобов’язані повідомити заявника.

0c32d6ee03375af72464fa738ca0cc3e.jpg

Причини відсутності світла в під’їзді

Якщо причиною відсутності освітлення на сходових клітках стала перегоріла лампочка або невеликі несправності, КК зазвичай вирішує проблеми досить швидко.

 Однак, нерідкі випадки, коли доводиться неодноразово дзвонити, а у відповідь на заявку про відсутність світла квартиронаймач чує, що усунути несправність неможливо.

При цьому найчастіше називають такі обставини:

Важливо розуміти, що навіть в названих ситуаціях КК зобов’язана вжити всіх заходів для відновлення освітлення.

Різного роду технічні несправності організація, яка обслуговує будинок, зобов’язана усувати самостійно. Енергопостачальна компанія доводить електроенергію тільки до самого будинку. Всі проблеми з проводкою і іншими несправностями всередині нього лягають на плечі КК.

Що робити, якщо заявки залишаються без виконання?

Компанії, які здійснюють обслуговування багатоквартирних будинків, зобов’язані фіксувати інформацію про заявки. Крім того, вони повинні здійснювати контроль того, як і в які терміни вони були виконані.

  • Україна, м.Маріуполь,
    вулиця Грецька, 33
  • +38 (0629) 48 48 00
    +38 (067) 400 10 20
  • office@mdl-mariupol.com.ua
    Написати нам