Call Center Цілодобовий: +38 (0629) 48 48 00, +38 (067) 400 10 20

Новина/Повідомлення

Аварійні ситуації в будинку: Строки реагування, причини затримки при проведенні ремонтних робіт

  • 27.03.2019

У вашому будинку не працює ліфт, або ж стався порив каналізації? Як швидко має бути усунена аварійна ситуація, знають в керуючій компанії «Місто для людей».

 Строки усунення аварійних ситуацій чітко визначені законом, адже від швидкості ремонту несправностей залежить комфорт проживання мешканців багатоквартирного будинку. Аварійними вважаються ситуації, що обмежують доступ мешканців до отримання тих чи інших житлово-комунальних послуг. Також аварійним може бути пошкодження одного чи більше конструктивних елементів будинку.

Як швидко керуюча компанія, що обслуговує будинок, має відреагувати на аварійну заявку?

- У нашій компанії встановлений чіткий стандарт часу на відпрацювання аварійної заявки. З моменту надходження дзвінка до колл-центру до виїзду мобільної бригади на місце має пройти не більше однієї години. Працівники аварійної бригади оцінюють ситуацію та передають інформацію в систему, оформивши заявку на денних майстрів.

 Наприклад, в будинку протікає каналізація. Для того, щоб зупинити протікання, слюсарі аварійної бригади перекриють подачу холодної води, за необхідності прочистять каналізаційний випуск. Але ж, враховуючи, що більшість будинків, які ми обслуговуємо, знаходяться в дуже поганому стані, можливо потрібно буде замінити аварійну ділянку каналізаційної труби. Такі роботи будуть проведені після складання дефектного акту та кошторису, коли заявка потрапить у роботу до спеціаліста. Для цього може знадобитися час.

Також слід розрізняти аварійні ситуації та несправності.

Несправності – це коли один чи кілька елементів багатоквартирного будинку не відповідають існуючим нормативам. На їх усунення виділяється значно більше часу, ніж на ліквідацію аварійних ситуацій.

Які строки усунення аварій у житлово-комунальному господарстві?

- Наприклад, ушкодження електричного кабелю має бути ліквідовано негайно, непрацюючий ліфт мають запустити не більше, ніж через добу та інше.

Аварійні ситуації, пов’язані з водопостачанням та водовідведенням, мають бути ліквідовані негайно. Адже вода є життєво важливим ресурсом. Якщо для усунення аварійної ситуації та проведення ремонтних робіт нам доводиться на кілька днів вимикати холодну воду, наша компанія, як соціально відповідальна, забезпечує постачання мешканців у цьому будинку питною водою.

Будь ласка, зверніть увагу, що аварійна бригада обслуговує лише спільне майно багатоквартирного будинку, в тому числі і спільні інженерні мережі, які проходять через квартири. Ремонт та відновлення спільного майна входить в ціну послуги з управління більшості з наших будинків. Ремонти у квартирах виконуються за рахунок власників.   

ЗАЯВКУ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ МОЖНА ПОДАТИ ЗА ТЕЛЕФОНАМИ:
(067) 400 10 20; (0629) 48 48 00

  • Україна, м.Маріуполь,
    вулиця Грецька, 33
  • +38 (0629) 48 48 00
    +38 (067) 400 10 20
  • office@mdl-mariupol.com.ua
    Написати нам