Call Center Цілодобовий: +38 (0629) 48 48 00, +38 (067) 400 10 20

Новина/Повідомлення

У компанії «Місто для людей Маріуполь» запевняють: всі заявки буде виконано

  • 28.02.2019

Щоденно до керуючої компанії «Місто для людей Маріуполь» надходять сотні нових заявок. Чи встигають комунальники вчасно реагувати на виклики та усувати недоліки у своїй роботі?

Щодня в програмі багаторівневого контролю «Сакура» фіксується близько 300 заявок від маріупольців, - розповідають у компанії «Місто для людей Маріуполь». Однак, майже третина з них, або навіть більше – це повторні запити по уже існуючим. Чому мешканці вимушені дублювати свої звернення і хто винен в тому, що заявки не виконуються?

Українці, і маріупольці не виключення, звикли роками боротися з бюрократичною системою в державних закладах, в ЖЕКах у тому числі. Тому, подавши одну заявку і, не отримавши відповіді миттєво, мешканці хвилюються, що про них знову можуть забути, а гроші, сплачені управителю, зникнуть невідомо куди.

Однак, у компанії запевняють, що всі види робіт, які передбачено тарифом, будуть виконані. Мешканцям лише потрібно інколи трошки почекати. Адже раніше ЖЕКи, а зараз ОСББ, отримували дотації і могли дозволити собі виконувати масштабні ремонти. «Місто для людей Маріуполь» - це приватна компанія, яка розпочала роботу у місті з нуля, однак вже з першого дня від жителів фіксувалися десятки, а то й сотні заявок. Більшість з яких роками не виконувалась до цього моменту комунальними організаціями.

З урахуванням колосальної зношеності житлового фонду, який компанія отримала в управління, потрібно спершу накопичити достатню суму на рахунку будинку, а досягти цього можна лише при сумлінному ставленні жителів до комунальних платежів. Зрозуміло, що не відреагувати на аварійні заявки ми не маємо права. До того ж, як управителі, ми розуміємо всі наслідки, які матиме аварія для загального стану будинку.

Дублювати заявки можна, але не потрібно, - запевняють у компанії, - адже вони все одно поєднуються в одну і будуть виконані згідно плану, складеному інженерами, та відповідно до наявних на рахунку будинку матеріальних ресурсів. Кошти кожного будинку ми використовуємо за призначенням. Ми ніколи не направляємо їх на вирішення потреб іншого будинку, а зберігаємо для проведення ремонтів та забезпечення функціонування усіх мереж саме цього будинку. Для усунення масштабних аварій, проведення ремонтів під’їздів після пожеж ми закладаємо власні кошти, сума яких вже давно стала більше декларованих 20 тисяч гривень інвестицій. Лише за освітлення та газ у деяких гуртожитках компанія регулярно сплачує величезні рахунки, не вдаючись до радикальних заходів – відключення енерго- та газопостачання, адже ми прагнемо забезпечити комфорт маріупольців взимку. При цьому у всіх інших будинках роботи проводяться за планом, кошти на рахунках будинків зберігаються, а за потреби перерозподіляються на більш вразливі ділянки.

Також важливо розмежувати зони відповідальності. Адже щодня до нас надходить багато заявок, виконання яких не входить у вартість послуги управління житловим будинком, - пояснює головний інженер «Місто для людей Маріуполь» Євген Філін. Так, наші двірники восени прибрали опале листя, а його вивезення – це вже робота комунального підприємства. Так само і спилювання дерев. На такі роботи кошти виділяються з місцевого бюджету.

Або, наприклад, обслуговуванням насосів займається «Міськводоканал», а перерахунки за відсутність гарячої води та опалення здійснює «Маріупольтепломережа». Усі інші заявки, які до нас надходять, ми контролюємо і докладаємо усіх зусиль, аби вони були виконані якнайшвидше. Для виконання робіт достатньо один раз подати заявку, зателефонувавши до цілодобового колл-центру, або звернутись особисто до Центру обслуговування клієнтів. Якщо ви сумніваєтесь у швидкості реакції – ми з радістю відповімо на усі питання через інші канали комунікації. З нами можна зв’язатись через форму зворотного зв’язку на сайті, на сторінках компанії у Фейсбуці та Інстаграмі, або надіславши листа на електрону адресу маріупольського офісу. 

Прес-служба компанії "Місто для людей Маріуполь"

  • Україна, м.Маріуполь,
    вулиця Грецька, 33
  • +38 (0629) 48 48 00
    +38 (067) 400 10 20
  • office@mdl-mariupol.com.ua
    Написати нам