Call Center Цілодобовий: +38 (0629) 48 48 00, +38 (067) 400 10 20

Новина/Повідомлення

Сплачуєш вчасно - отримуєш результат

  • 20.02.2019

З першого січня маріупольці отримали нові тарифи за утримання будинків та прибудинкової території. Чому подорожчали послуги та як підвищення відобразиться на якості обслуговування розповів нам головний інженер керуючої компанії «Місто для людей Маріуполь» Євген Філін

Чому виріс тариф?

Тарифи з першого січня зросли в усіх керуючих компаніях, як комунальних, так і приватних, а також в ОСББ. Це був вимушений захід, пов'язаний, в першу чергу, з 10% зростанням інфляції у 2018 році. У зв’язку з цим відбулося автоматичне коригування ціни на послугу, що передбачено Договором. Перерахунок наші клієнти побачили у лютневих квитанціях.

 Як змінилося обслуговування будинків з приходом вашої компанії?

Зробити ремонти одразу в більш, ніж тисячі будинках, які десятиріччями до цього доглядалися не належним чином, просто неможливо. Однак, ті чи інші види ремонтних робіт ми провели в усіх багатоповерхівках, які знаходяться у нас на обслуговуванні. Зношеність житлового фонду призвела до того, що майже у 40 відсотках будинків траплялися аварійні ситуації: це і пориви каналізації, теплотрас, холодної води, зупинка ліфтів.

 Аварійні заявки - це, в першу чергу, ремонт та заміна аварійних ділянок усіх інженерних мереж, виконувались в обов’язковому порядку. Варто зазначити, що це був як аварійний, так і поточний ремонт. Капітальні ремонти ми не виконуємо і ця послуга не входить в тариф.

 Цієї зими ми зіткнулися з величезною кількістю замовлень на ремонт покрівлі. Майже 35 відсотків маріупольців скаржилися на її протікання. Зрозуміло, що той жахливий стан, в якому перебувають більшість будинків, неможливо покращити клаптиком рубероїду чи одним листом шиферу. А коли одночасно в будинку прориває каналізація та протікає дах, доводилось робити вибір на користь першого.

 До того ж, ремонти покрівлі проводять зазвичай за відповідних погодних умов. Тому, вважаючи на кількість грошових надходжень та суму, закладену на проведення поточних ремонтів для кожного будинку, наші інженери вносили ремонти дахів у плани проведення робіт в основному на другий-третій квартал 2019 року.

 Дізнатись, чи внесли вашу заявку в план можна, залишивши запит за телефоном цілодобового колл-центру, або звернувшись до найближчого Центру обслуговування клієнтів. Також ви маєте можливість скористатися формою зворотнього зв’язку на нашому сайті, або написати нам на наших сторінках у Фейсбуці та Інстаграмі.

 В минулому році ми відремонтували частину дахів, однак, в процесі роботи відсіялось декілька недобросовісних підрядників, а за деякими адресами ми змушені були наполягати на проведенні повторного ремонту, щоб усунути недоліки, які проявились після дощів. Усього в 2108 році було відремонтовано понад 10 тисяч квадратних метрів рулонної та шатрової покрівлі.

 Окрім цього, у разі необхідності проведення капітального ремонту, ми можемо інформувати ДРЖКІ про такі будинки з проханням включити будинок в титул капітальних ремонтів. Крім того, зараз наша компанія розглядає можливість проведення капітальних ремонтів, переуклавши довгострокову угоду, яка буде гарантувати, що гроші, витрачені нами на ремонт, будуть повернуті в майбутньому.

 Ми відкриті для діалогу з ініціативними групами та представниками будинків, враховуємо їх побажання та, за потреби, зробимо перерозподіл коштів, спрямувавши їх на найбільш вразливі ділянки.

 Яка ситуація у вас з кадрами? Чи повністю укомплектовано штат?

Ситуація з кадрами в Маріуполі непроста. Дуже складно знайти кваліфікованих та відповідальних робітників. З деякими сантехніками та двірниками нам довелось попрощатися. Це, в першу чергу, ті, хто зловживав алкоголем, не дотримувався правил трудової дисципліни, та на яких надходили скарги від мешканців.

 Термін штатна чисельність для нас, як для приватної компанії, не є релевантним. Якщо для реалізації певного завдання нам не вистачає наявних людських ресурсів, ми залучаємо додатковий персонал, в тому числі підрядні організації. Знайти порядного підрядника, який якісно виконує роботу, також завдання не з простих, але ми над цим постійно працюємо. Якщо не знаходимо таких в Маріуполі, шукаємо по всій Україні, в тому числі і за рахунок проведення всеукраїнських тендерів. Так маріупольці отримують якісні послуги за меншу ціну, аніж іноді пропонують місцеві монополісти.

 Велика кількість нарікань протягом року надходила на якість прибирання будинків та прибудинкової території. Як ви вирішуєте цю проблему?

Ми серйозно ставимось до кожної заявки, яка фіксується в нашій системі або надходить нам через інші канали зворотного зв’язку. Ми перевіряємо факти. Для цього в нас введено штатну одиницю інспектора з благоустрою, який виконує функції таємного покупця та перевіряє якість прибирання на закріплених територіях. Там, де виявлено недоліки, ми вживаємо відповідних заходів, від проведення додаткового навчання і ротації персоналу, до винесення доган та позбавлення премій. Бувають і ситуації, які пов’язані з природнім рухом кадрів – хтось захворів, хтось пішов у відпустку. У такому разі ми складаємо графік прибирання бригадним методом.

Чи вчасно ваші клієнти сплачують за послуги з утримання будинків?

Так, середній показник платежів населення – 85 – 90%, бувають місяці, коли й вище. Зрозуміло, що чим вищий відсоток платежів у будинку, тим більші обсяги робіт ми зможемо там провести.

 Як ви боретесь з боржниками?

Ми використовуємо всі можливі канали впливу – вказуємо суму боргу у квитанції, надсилаємо повідомлення, дзвонимо та нагадуємо про необхідність погашення боргу, проводимо бесіди. Якщо власник житла не може оплатити всю суму заборгованості, пропонуємо укласти з нами договір реструктуризації, що надасть йому можливість користуватись субсидією.

 В тих будинках, де дуже багато боржників, ми, на жаль, змушені використовувати такі заходи, як обмеження доступу до спільного майна. Якщо не сплачувати за користування ліфтів, то вони будуть зупинені, якщо не обслуговувати інженерні мережі, електрощитові, то рано чи пізно вони вийдуть з ладу і користувач не зможе отримувати ресурс від партнерських організацій. Обов’язок керуючої компанії – забезпечити нормальну роботу і задовільний стан усіх спільних комунікацій, покрівель, під’їздів.

Маніпуляції, що ми нічого не робимо, дуже легко розвіюються питаннями: чи працює у вашому будинку ліфт, чи горить світло на сходах, чи теплі батареї та ін. Якщо послуги з утримання не надаються, організм будинку починає «хворіти». Саме від кожного з мешканців будинку залежить, чи буде їх житло комфортним для життя. Усвідомлення, що жителі відповідальні за підтримання у належному стані спільного майна, в тому числі і за рахунок своєчасної оплати послуг керуючої компанії, - це важливий крок до підвищення громадянської свідомості. А в перспективі наша мета – навчити клієнтів ставитись до спільного майна так само відповідально та дбайливо, як і до власних квартир, впроваджувати заходи енергоефективності.

Є ПИТАННЯ?

Телефонуйте нам: (067) 400 10 20  або пишіть на email: office@mdl-mariupol.com.ua


  • Україна, м.Маріуполь,
    вулиця Грецька, 33
  • +38 (0629) 48 48 00
    +38 (067) 400 10 20
  • office@mdl-mariupol.com.ua
    Написати нам